ورازان ، دلکده ی گمشده کوهستان
ورازان ، دلکده ی گمشده کوهستان
MyLoveVarazan

zkcoq1sbvv6cu8dfmzy1.jpg

 

دلكده سرسبز ورازان  در منطقه كوهستاني البرز بعد از کجور نور قرار دارد و از طریق بلده هم می توان به آنجا رفت با مناظری بسیار زيبا و بكر ،با قله ي هميشه استوار سياه سنگ  و چشمه هميشه جوشان قل قل چشمه و ...

 

به منظور هر چه پر بارتر کردن آلبوم تصاویر روستا از همه شما هم محلی های عزیز میخواهیم که در صورت تمایل عکسها و فيلمهايي را که با موبايل يا دوربينتان در اين چند روز  محرم امسال يا سالهاي پيش از هييت هاي سينه زني و زنجير زني يا تعزيه يا سوژه هاي مرتبط ديگر گرفته ايد به آدرس ايميل وبلاگ بفرستيد ( یا حتی روی سی دی ریخته و به دست نویسندگان وبلاگ برسانید ) تا آنها را در آلبوم تصاوير روستا قرار دهيم .

 

برای تاکید بیشتر عرض میکنیم که این وبلاگ متعلق به تمامورازانی های عزیز در سرتاسر دنیاست و ما فقط سعی داریم تا بوسیله این وبلاگ بستری را برای بهتر شناساندن و  حفظ و معرفی میراث تاریخی و نهایتا پیشرفت روستا فراهم کنیم , بنابراین مطالب و اطلاعاتی که روی وبلاگ قرار داده میشوند صرفا نباید توسط ما نویسندگان وبلاگ تهیه و آماده شوند , بلکه همه شما میتونید مطلب , عکس یا هر اطلاعات دیگری در مورد روستا دارید برای ما بفرستید تا در اسرع وقت روی وبلاگ قرار دهیم . نظرات و انتقاداتتان رو از ما دریغ نکنید , حتی در مورد خود روستا .

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت19:51---27 اسفند 1390
salam shoma pesar kodom karimi hasti?

سیدمحمد
ساعت22:17---5 اسفند 1390
سلام خسته نباشید ازتجربیات خودماراهم بهره مندسازید.

آرام
ساعت18:58---19 بهمن 1390
با سلام خدمت همدلکده ای های عزیز و همچنین شما آقای کریمی. اول تشکر به خاطر این وب سایت بسیار عالی و مطالب باحالش دوم میخواستم بگم شما خیلی کمکار شدید خیلی وقت مطلب جدید نذاشتین توش دلیل خاصی داره؟

مهدی ملکی
ساعت10:43---27 مهر 1390
سلام
داداش کم کار شدی


محدثه
ساعت12:08---15 تير 1390
سلام من دوباره اومدم

من آبادانی هستم شماچی
پاسخ:مازندرانی - شهر ساحلی نور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ 1 فروردين 1398برچسب:, توسط جوانان دلکده |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.